Saturday, January 2, 2010

你唔识拍拖!!!

男:点解要甘对我呀

女:我点解唔可以甘对你呀?

男:你有无当过我系你男朋友呀?

女:甘你呢?你成日话爱我
但你识佐我甘耐
有无陪我睇过一出戏
有无同我行过一次街
我有无要求过你D乜呀?

女:你想讲,呢D就系你嘅拍拖方式呀嘛?
够啦!我受够啦!
睇呢,你真系要学下点拍拖咯
你再甘落去嘅话
一世都揾唔到囡朋友架

男:我地一齐甘多年啦
你唔系唔知我系点架
我就算几忙都好
我个心都系系你个度架
你粒声都唔出
就背住我同第个一齐
你有无琳过我感受呀?

女:系呀,我地一齐已经好多年了
甘多年以呢
我D friend陪我仲多过你陪我
有你甘做男朋友嘅咩?

女:女人到底要嘅系乜野
你究竟知唔知呀?
你甘叫拍拖咩?

男:但我......
我甘辛苦系为佐乜野呀
我系为佐我地以后可以过得更加舒服D咋
你以为我唔辛苦咩?
你以为我....

女: 够啦!
你唔使再讲甘多啦
我地分手啦

男: 分手?
好呀,既然你觉得甘委屈嘅
我亦都唔想勉强你

女: 或者分手对大家呢讲都系一种解脱
或者我唔系一直甘爱你嘅话
我根本唔会忍受甘耐
又或者...
唉!女人就系甘幼犹寡断架啦
世界上边有甘多或者呀
女人其实好简单
佢只系想揾一个依靠嘅人
能够卑幸福佢嘅人
其实女人根本就系自私
如果某一日
有一个女人要离开你
你只能够反省下
究竟你系咪真系唔识拍拖

No comments: